Comunicare și relații publice în afaceri : Ghid practic

Autor chat
Editura Editura Universităţii din Bucureşti chat
Loc publicare București
An 2016
Subiect Comunicare (sociologie) chat
Relaţii publice chat
ISBN 9786061608270

30/31/J75

JOSAN, IOANA-JULIETA
    Comunicare și relații publice în afaceri : Ghid practic : Caiet de seminar.- București : Editura Universităţii din Bucureşti , 2016.
    149p..    
    CUPRINS Prefaţă7 Capitolul 1. Concepte, caracteristici şi delimitări conceptuale ...9 1.1Etimologie şi delimitări conceptuale ale termenului „comunicare”.9 1.2Caracteristici şi încercări de definire a conceptului de comunicare11 1.3Dubla dimensiune a conceptului de comunicare - orizontală (comunitară) şi verticală (sacră)14 1.4Caracterul arbitrar al semnului lingvistic15 1.5Distincţia dintre a auzi şi a asculta17 1.6Aparenta „eră a comunicării”19 1.7Competenţa de comunicare20 Capitolul 2. Elementele componente ale procesului comunicării25 2.1Elementele componente ale procesului comunicării25 2.2Modele de comunicare37 2.2.1Modelul Lasswell38 2.2.2Modelul Shannon-Weaver. Modelul matematic al comunicării sau modelul Teoriei informaţiei39 2.2.3Modelul lingvistic al lui Roman Jakobson41 2.3Principiile comunicării interumane44 Capitolul 3. Forme ale comunicării55 3.1Comunicarea după numărul participanţilor55 3.1.1Comunicarea intrapersonală56 3.1.2Comunicarea interpersonală56 3.1.3Comunicarea de grup56 3.1.4Comunicarea publică57 3.1.4Comunicarea de masa58 3.2Comunicarea după codul utilizat60 3.2.1Comunicarea verbală (orală şiscrisă)61 3.2.2Comunicarea nonverbală64 3.2.2.1Kinezica66 3.2.2.2Haptica68 3.2.2.3Proxemica80 3.2.3Comunicarea paraverbală86 3.3Comunicarea după statutul interlocutorilor87 Capitolul 4. Relaţiipublice- noţiuni generale95 4.1Definire şi delimitări conceptuale95 4.2Departamente şi firme de relaţii publice 100 4.2.1Contextul apariţiei domeniului relaţiilor publice 100 4.2.2Calităţile unui specialist în relaţii publice 104 4.3Campanii de relaţii publice 107 4.3.1Definire şi clasificare 107 4.3.2Structura unei campanii de relaţii publice 113 Capitolul 5. Relaţiipubliceîn mediul organizaţional 121 5.1Tipologia activităţilor de relaţii publice într-o organizaţie 121 5.1.1Acţiuni de relaţii publice interne 124 5.1.2Acţiuni de relaţii publice externe 126 5.2Rolul specialistului în relaţii publice înorganizaţie 133 5.3Managementul relaţiilor publice în situaţii de criză 136 5.3.1Definire şi clasificare 137 5.3.2Etapele evoluţiei unei crize în organizaţie 138 5.3.3Managementul situaţiilor de criză 139 Bibliografie 147.
    ISBN 9786061608270

    1. Comunicare (sociologie)
    2. Relaţii publice

316.77:336

010 __ $a9786061608270
035 __ $a30/31/J75
101 _0 $arum
102 __ $aRO
200 _0 $aComunicare și relații publice în afaceri $bCarte tipărită $eGhid practic $eCaiet de seminar
210 _# $aBucurești $cEditura Universităţii din Bucureşti $d2016
215 __ $a149p.
299 __ $aComunicare și relații publice în afaceri : Ghid practic
330 __ $aCUPRINS Prefaţă7 Capitolul 1. Concepte, caracteristici şi delimitări conceptuale ...9 1.1Etimologie şi delimitări conceptuale ale termenului „comunicare”.9 1.2Caracteristici şi încercări de definire a conceptului de comunicare11 1.3Dubla dimensiune a conceptului de comunicare - orizontală (comunitară) şi verticală (sacră)14 1.4Caracterul arbitrar al semnului lingvistic15 1.5Distincţia dintre a auzi şi a asculta17 1.6Aparenta „eră a comunicării”19 1.7Competenţa de comunicare20 Capitolul 2. Elementele componente ale procesului comunicării25 2.1Elementele componente ale procesului comunicării25 2.2Modele de comunicare37 2.2.1Modelul Lasswell38 2.2.2Modelul Shannon-Weaver. Modelul matematic al comunicării sau modelul Teoriei informaţiei39 2.2.3Modelul lingvistic al lui Roman Jakobson41 2.3Principiile comunicării interumane44 Capitolul 3. Forme ale comunicării55 3.1Comunicarea după numărul participanţilor55 3.1.1Comunicarea intrapersonală56 3.1.2Comunicarea interpersonală56 3.1.3Comunicarea de grup56 3.1.4Comunicarea publică57 3.1.4Comunicarea de masa58 3.2Comunicarea după codul utilizat60 3.2.1Comunicarea verbală (orală şiscrisă)61 3.2.2Comunicarea nonverbală64 3.2.2.1Kinezica66 3.2.2.2Haptica68 3.2.2.3Proxemica80 3.2.3Comunicarea paraverbală86 3.3Comunicarea după statutul interlocutorilor87 Capitolul 4. Relaţiipublice- noţiuni generale95 4.1Definire şi delimitări conceptuale95 4.2Departamente şi firme de relaţii publice 100 4.2.1Contextul apariţiei domeniului relaţiilor publice 100 4.2.2Calităţile unui specialist în relaţii publice 104 4.3Campanii de relaţii publice 107 4.3.1Definire şi clasificare 107 4.3.2Structura unei campanii de relaţii publice 113 Capitolul 5. Relaţiipubliceîn mediul organizaţional 121 5.1Tipologia activităţilor de relaţii publice într-o organizaţie 121 5.1.1Acţiuni de relaţii publice interne 124 5.1.2Acţiuni de relaţii publice externe 126 5.2Rolul specialistului în relaţii publice înorganizaţie 133 5.3Managementul relaţiilor publice în situaţii de criză 136 5.3.1Definire şi clasificare 137 5.3.2Etapele evoluţiei unei crize în organizaţie 138 5.3.3Managementul situaţiilor de criză 139 Bibliografie 147
606 _0 $aComunicare (sociologie)
606 _0 $aRelaţii publice
675 __ $a316.77:336
686 __ $a3/32
700 _0 $aJOSAN, IOANA-JULIETA
975 _0 $a316.77 $a:336
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 544797 / 544797 IC Împrumut Da 30/31
Gestiune Regim imprumut Ex. Acțiune
IC Împrumut 1

Disponibile: 1

Lăsați un comentariu