Didactica : Fundamente şi dezvoltări cognitiviste

Autor chat
Editura Polirom chat
Loc publicare Iaşi
An 2008
Subiect Educaţie
Educaţie (ca instrument al dezvoltării sociale) chat
Behaviorism (psihologie) chat
Constructivism (pedagogie) chat
Socioconstructivism (educaţie) chat
Cognitivism (educaţie) chat
ISBN 9789734612420
Note Bibliogr. p.209-213

37/F94; C.III.10999

FRUMOS, FLORIN
    Didactica : Fundamente şi dezvoltări cognitiviste.- Iaşi : Polirom , 2008.
    213p.:sche.,tab..- (Ştiinţele educaţiei. Structuri, conţinuturi, tehni).    
    Bibliogr. p.209-213
    Teoriile învăţării şi incidenţa lor asupra restructurării didacticii
    Cunoaştere şi învăţare (sensurile noţiunii, concepţii şi teorii despre cunoaştere şi învăţare)
    Orientările majore în psihologia învăţării în secolul XX: behaviorismul, constructivismul, socioconstructivismul şi teoriile cognitiviste
    Modificabilitatea inteligenţei şi procesualitatea educaţiei
    Teoria inteligenţelor multiple (TIM) - Howard Gardner
    Redefinirea unor topici clasice ale didacicii din perspectivă cognitivă.
    ISBN 9789734612420

    I Cucoş Constantin(prefaţă)
    II Midvichi Laurenţiu(coperta)

    1. Educaţie
    2. Educaţie (ca instrument al dezvoltării sociale)
    3. Behaviorism (psihologie)
    4. Constructivism (pedagogie)
    5. Socioconstructivism (educaţie)
    6. Cognitivism (educaţie)

371

010 __ $a9789734612420
035 __ $a 37/F94
035 __ $a C.III.10999
101 __ $arum
200 __ $aDidactica $eFundamente şi dezvoltări cognitiviste
210 __ $aIaşi $cPolirom $d2008
215 __ $a213p.:sche.,tab.
225 __ $aŞtiinţele educaţiei. Structuri, conţinuturi, tehni
299 __ $aDidactica : Fundamente şi dezvoltări cognitiviste
300 __ $aBibliogr. p.209-213
330 __ $aTeoriile învăţării şi incidenţa lor asupra restructurării didacticii
330 __ $aCunoaştere şi învăţare (sensurile noţiunii, concepţii şi teorii despre cunoaştere şi învăţare)
330 __ $aOrientările majore în psihologia învăţării în secolul XX: behaviorismul, constructivismul, socioconstructivismul şi teoriile cognitiviste
330 __ $aModificabilitatea inteligenţei şi procesualitatea educaţiei
330 __ $aTeoria inteligenţelor multiple (TIM) - Howard Gardner
330 __ $aRedefinirea unor topici clasice ale didacicii din perspectivă cognitivă
606 __ $aEducaţie
606 __ $aEducaţie (ca instrument al dezvoltării sociale)
606 __ $aBehaviorism (psihologie) $b27-31
606 __ $aConstructivism (pedagogie) $b32-34
606 __ $aSocioconstructivism (educaţie)
606 __ $aCognitivism (educaţie) $b40-59
675 __ $a371
686 __ $a37/F94
700 __ $aFRUMOS, FLORIN
702 __ $4prefaţă $aCucoş Constantin
702 __ $4coperta $aMidvichi Laurenţiu
920 __ $a107823
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 484744 / 484744 F2 Împrumut Da 37
2. 484743 / 484743 F1 Împrumut Da 37
3. 484742 / 484742 A Împrumut Da 37
4. 484741 / 484741 A Împrumut Da 37
5. 473216 / 473216 L Împrumut Da 37
Gestiune Regim imprumut Ex. Acțiune
A Împrumut 2
F1 Împrumut 1
F2 Împrumut 1
L Împrumut 1

Disponibile: 5

Lăsați un comentariu