Educaţia emoţional-afectivă : noi explorări, noi strategii

Autor chat
Editura Polirom chat
Loc publicare Iaşi
An 2020
Subiect Psihologia educaţiei chat
Psihopedagogie chat
Educație emoțională chat
ISBN 9789734683345
Note Bibliogr. p. 203-210

37/N30; C.III.12589

NEACŞU, IOAN
    Educaţia emoţional-afectivă : noi explorări, noi strategii / Ioan Neacșu, Mihaela Suditu.- Iaşi : Polirom , 2020.
    213 p. : fig., tab..- (Collegium. Ştiinţele educaţiei).    
    Bibliogr. p. 203-210
    Cuprins Partea I EMOTIILE UMANE: FUNDAMENTELE TEORETICE, CUNOAŞTERE ŞI PUTERE PRIN EDUCAŢIE Capitolul 1. Rezonanţe în universul emoţiilor umane - în căutarea identităţii Capitolul 2. Microuniversul afectivului uman. Lecturi descriptive Capitolul 3. Creierul emoţional şi biochimismul complex, surse explicative ale competenţei socioemoţionale Capitolul 4. Sănătatea socioemoţională. Semnificaţii şi întemeieri psihopedagogice Capitolul 5. Dezvoltarea şi evoluţia inteligenţei socioemoţionale la preşcolari şi şcolari Capitolul 6. Fenomenologie şi taxonomii alternative în spectrul emoţiilor umane Capitolul 7. Invăţarea emoţional-afectivă: valori procesual-motivante Capitolul 8. Emoţional şi afectiv în grupul educaţional: valenţe integratoare Capitolul 9. Relaţia profesor-elevi: conexiuni cu profilul inteligenţei emoţional-afective Capitolul 10. Programe formative şi practici de pregătire emoţională Capitolul 11. Un proiect de programă curriculară liceală. Emoţional-afectivul uman şi personalitatea (cu statut de CDS) Partea a II-a TEHNICI SI INSTRUMENTE DE CUNOASTERE: APLICAŢII CU EFECTE CALITATIV-TRANSFORMATIVE Capitolul 12. Matricea evaluării emoţional-afective a elevului - instrumente de cunoaştere primară Capitolul 13. Conştientizarea propriilor stări/manifestări emoţionale şi a sinelui Capitolul 14. Efectele cunoaşterii centrate pe elevii dificili, cu mici tulburări emoţionale Partea a III-a EDUCATIA VOLORILOR SI CONDUITEI EMOTIONAL-EDUCATIVE: STRATEGII, DESIGN ŞI INTERACŢIUNI Capitolul 15. Strategia exerciţiilor aplicativ-novatoare Capitolul 16. Designul imaginativ al repovestirilor cu valenţe afectiv-emoţionale şi model de lucru Capitolul 17. Surse ale formării interacţiunilor şi comunicării emoţional-empatice Bibliografie.
    ISBN 9789734683345

    I Suditu, Mihaela

    1. Psihologia educaţiei
    2. Psihopedagogie
    3. Educație emoțională

37.015.3
159.942


299 __ $aEducaţia emoţional-afectivă : noi explorări, noi strategii
975 __ $a37.015.3 $a159.942
200 __ $aEducaţia emoţional-afectivă $enoi explorări, noi strategii $fIoan Neacșu, Mihaela Suditu $bCarte tipărită
700 __ $aNEACŞU, IOAN
701 __ $aSuditu, Mihaela
010 __ $a9789734683345
035 __ $a37/N30
035 __ $aC.III.12589
675 __ $a37.015.3
675 __ $a159.942
686 __ $a37
606 __ $aPsihologia educaţiei
606 __ $aPsihopedagogie
606 __ $aEducație emoțională
101 __ $arum
102 __ $aRomania
210 __ $aIaşi $cPolirom $d2020
215 __ $a213 p. $cfig., tab.
225 __ $aCollegium. Ştiinţele educaţiei
300 __ $aBibliogr. p. 203-210
330 __ $aCuprins Partea I EMOTIILE UMANE: FUNDAMENTELE TEORETICE, CUNOAŞTERE ŞI PUTERE PRIN EDUCAŢIE Capitolul 1. Rezonanţe în universul emoţiilor umane - în căutarea identităţii Capitolul 2. Microuniversul afectivului uman. Lecturi descriptive Capitolul 3. Creierul emoţional şi biochimismul complex, surse explicative ale competenţei socioemoţionale Capitolul 4. Sănătatea socioemoţională. Semnificaţii şi întemeieri psihopedagogice Capitolul 5. Dezvoltarea şi evoluţia inteligenţei socioemoţionale la preşcolari şi şcolari Capitolul 6. Fenomenologie şi taxonomii alternative în spectrul emoţiilor umane Capitolul 7. Invăţarea emoţional-afectivă: valori procesual-motivante Capitolul 8. Emoţional şi afectiv în grupul educaţional: valenţe integratoare Capitolul 9. Relaţia profesor-elevi: conexiuni cu profilul inteligenţei emoţional-afective Capitolul 10. Programe formative şi practici de pregătire emoţională Capitolul 11. Un proiect de programă curriculară liceală. Emoţional-afectivul uman şi personalitatea (cu statut de CDS) Partea a II-a TEHNICI SI INSTRUMENTE DE CUNOASTERE: APLICAŢII CU EFECTE CALITATIV-TRANSFORMATIVE Capitolul 12. Matricea evaluării emoţional-afective a elevului - instrumente de cunoaştere primară Capitolul 13. Conştientizarea propriilor stări/manifestări emoţionale şi a sinelui Capitolul 14. Efectele cunoaşterii centrate pe elevii dificili, cu mici tulburări emoţionale Partea a III-a EDUCATIA VOLORILOR SI CONDUITEI EMOTIONAL-EDUCATIVE: STRATEGII, DESIGN ŞI INTERACŢIUNI Capitolul 15. Strategia exerciţiilor aplicativ-novatoare Capitolul 16. Designul imaginativ al repovestirilor cu valenţe afectiv-emoţionale şi model de lucru Capitolul 17. Surse ale formării interacţiunilor şi comunicării emoţional-empatice Bibliografie
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 573432 / 573432 F2 Împrumut Da 37
2. 573431 / 573431 A Împrumut Da 37
3. 573430 / 573430 L Împrumut la sala de lectură Da 37
Gestiune Regim imprumut Ex. Acțiune
A Împrumut 1
F2 Împrumut 1
L Împrumut la sala de lectură 1

Disponibile: 3

Lăsați un comentariu