Autor | NEACŞU, IOAN chat |
Editura | Polirom chat |
Loc publicare | Iaşi |
An | 2020 |
Subiect | Psihologia educaţiei chat |
Psihopedagogie chat | |
Educație emoțională chat | |
ISBN | 9789734683345 |
Note | Bibliogr. p. 203-210 |
Titlu | |
Titlu | Educaţia emoţional-afectivă : noi explorări, noi strategii |
Indici CZU | |
Indice de bază CZU | 37.015.3 |
159.942 | |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Educaţia emoţional-afectivă |
Alte informaţii la titlu | noi explorări, noi strategii |
Prima menţ. de resp. | Ioan Neacșu, Mihaela Suditu |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | NEACŞU, IOAN |
Nume de persoană / resp. intelectuală alternativă | |
Autor alternativ | Suditu, Mihaela |
ISBN | |
Număr ISBN | 9789734683345 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | 37/N30 |
C.III.12589 | |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 37.015.3 |
159.942 | |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 37 |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | Psihologia educaţiei |
Psihopedagogie | |
Educație emoțională | |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Ţara de publicare sau producţie | |
Ţara de publicare | Romania |
Publicare, distribuţie | |
Loc publicare | Iaşi |
Editura | Polirom |
Data publicării | 2020 |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 213 p. |
Alte detalii fizice | fig., tab. |
Serii | |
Titlul seriei | Collegium. Ştiinţele educaţiei |
Notă generală | |
Textul notei | Bibliogr. p. 203-210 |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | Cuprins Partea I EMOTIILE UMANE: FUNDAMENTELE TEORETICE, CUNOAŞTERE ŞI PUTERE PRIN EDUCAŢIE Capitolul 1. Rezonanţe în universul emoţiilor umane - în căutarea identităţii Capitolul 2. Microuniversul afectivului uman. Lecturi descriptive Capitolul 3. Creierul emoţional şi biochimismul complex, surse explicative ale competenţei socioemoţionale Capitolul 4. Sănătatea socioemoţională. Semnificaţii şi întemeieri psihopedagogice Capitolul 5. Dezvoltarea şi evoluţia inteligenţei socioemoţionale la preşcolari şi şcolari Capitolul 6. Fenomenologie şi taxonomii alternative în spectrul emoţiilor umane Capitolul 7. Invăţarea emoţional-afectivă: valori procesual-motivante Capitolul 8. Emoţional şi afectiv în grupul educaţional: valenţe integratoare Capitolul 9. Relaţia profesor-elevi: conexiuni cu profilul inteligenţei emoţional-afective Capitolul 10. Programe formative şi practici de pregătire emoţională Capitolul 11. Un proiect de programă curriculară liceală. Emoţional-afectivul uman şi personalitatea (cu statut de CDS) Partea a II-a TEHNICI SI INSTRUMENTE DE CUNOASTERE: APLICAŢII CU EFECTE CALITATIV-TRANSFORMATIVE Capitolul 12. Matricea evaluării emoţional-afective a elevului - instrumente de cunoaştere primară Capitolul 13. Conştientizarea propriilor stări/manifestări emoţionale şi a sinelui Capitolul 14. Efectele cunoaşterii centrate pe elevii dificili, cu mici tulburări emoţionale Partea a III-a EDUCATIA VOLORILOR SI CONDUITEI EMOTIONAL-EDUCATIVE: STRATEGII, DESIGN ŞI INTERACŢIUNI Capitolul 15. Strategia exerciţiilor aplicativ-novatoare Capitolul 16. Designul imaginativ al repovestirilor cu valenţe afectiv-emoţionale şi model de lucru Capitolul 17. Surse ale formării interacţiunilor şi comunicării emoţional-empatice Bibliografie |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 573432 / 573432 | F2 | Împrumut | Da | 37 | |
2. | 573431 / 573431 | A | Împrumut | Da | 37 | |
3. | 573430 / 573430 | L | Împrumut la sala de lectură | Da | 37 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
A | Împrumut | 1 |
|
F2 | Împrumut | 1 |
|
L | Împrumut la sala de lectură | 1 |
|