Titlu | |
Titlu | Educație și putere Vol. 2 : sau despre educația pe care am putea s-o avem |
Indici CZU | |
Indice de bază CZU | 316 |
(498) | |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Educație și putere |
Prima menţ. de resp. | Lazăr Vlăsceanu |
Numărul părţii | Vol. 2 |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Numele părţii | sau despre educația pe care am putea s-o avem |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | VLĂSCEANU, LAZĂR |
ISBN | |
Număr ISBN | 9789734680641 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | C.III.536 |
37/V79 | |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 316:37(498) |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 37 |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | Educație |
Sociolologie | |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Ţara de publicare sau producţie | |
Ţara de publicare | Romania |
Publicare, distribuţie | |
Loc publicare | Iași |
Editura | Polirom |
Data publicării | 2020 |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 263 p. |
Alte detalii fizice | tab., graf. |
Serii | |
Titlul seriei | Sociologie. Antropologie. Cercetări şi eseuri |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | Prefaţă..................................................7 Introducere sau despre contextul educaţiei..................................11 Partea I Inputuri ale educaţiei Capitolul 1. Proiectul de educaţie şi proiectul de ţară sau despre depăşirea modului în care, prinsă în „capcana venitului mediu”, România se află de peste o jumătate de secol într-o stare de relativă stagnare economică şi de scădere continuă a calităţii educaţiei ca urmare a investiţiilor publice reduse în educaţie şi în creşterea cunoaşterii...............................21 Capitolul 2. Capital uman al naţiunii sau despre scăderea alarmantă a stocului social de cunoaştere şi calificări în România actuală..................................53 Capitolul 3. Digitizare şi digitalizare în educaţie sau despre ivirea la orizont a celei de-a doua mari transformări din istoria educaţiei.........................................59 Partea a Il-a Tranziţii spre realizarea educaţiei Capitolul 4. De la inegalităţi de şanse la egalitate de oportunităţi, acces şi participare în educaţie sau despre acea creştere a inegalităţilor şi nedreptăţilor sociale care duce la impunerea necesităţii de a transforma educaţia din privilegiu al unora în oportunitate pentru toţi................................. Capitolul 5. Profesorii de care avem nevoie sau despre decăderea şi creşterea unei profesii......................87 Partea a IlI-a Outputuri şi căutări Capitolul 6. Ocupaţii, calificări, angajabilitate sau despre căutarea viitorului individual într-o lume incertă...... Capitolul 7. Cunoaştere şi abilităţi sau despre reconstrucţia canonului şcolar al învăţării.......... Concluzii. închideri şi deschideri spre orizont sau despre constrângeri şi stimulente ale performanţelor în educaţie |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 572534 / 572534 | A | Împrumut | Da | 37 | |
2. | 572533 / 572533 | L | Împrumut la sala de lectură | Da | 37 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
A | Împrumut | 1 |
|
L | Împrumut la sala de lectură | 1 |
|