Formele muzicale ale barocului în operele lui J. S. Bach Vol. 3 : Variațiunea. Rondoul

Autor chat
Editura Muzicală chat
Loc publicare Bucureşti
An 1978
Subiect Muzică (teorie muzicală) chat
Germania chat
Bach, Johann Sebastian (opera) chat
Note Abrev.
Bibliogr. p. 321-324

78(430)/B13T

TODUŢĂ, SIGISMUND
    Formele muzicale ale barocului în operele lui J. S. Bach / Sigismund Toduță în colaborare cu Vasile Herman.- Bucureşti : Muzicală , 1978.
    327 p. : n. muz., partituri, fig..    
    Abrev.
    Bibliogr. p. 321-324
    CUPRINS Abreviaţiuni 5 Cuvînt ‘nainte PARTEA I — VARIAŢIUNEA Introducere 11 I.ASPECTE METODOLOGICE,ASPECTETEHNOLOGICE 14 —Coloratio-decoloratio . . 14 —Basso quasi ostinato 15 —Basso-ostinato 16 —Figura, figuraţia 18 —Figura motivică . 18 —Variaţiuneamelodică-ritmică-armonică-polifonică 19 —Imitaţia 19 —Canonul 20 —Fugheta şi fuga 22 II.ORIZONTUL MORFOLOGIC 23 —Double . 23 —Suita variaţională 24 —Fuga variaţională 25 —Canzona-sonata-ricercar-rondo variaţional 26 —- Variaţiune de coral —Partita 27 —Ground, follia, ciaconna, passacaglia28 ANALIZE 1.Suita engleza nr. VI in re minor pentru pian — Sarabanda-Double ....33 2.Uvertura In si minor — Poloneza-Double 39 3.Partita I în si minor pentru violină solo 45 4.Concertul pentru pian şi orchestră în re minor — P. II, Adagio ....53 5.Concertul italian — P. II. 59 6.Preludiul şi Fuga în mi bemol major pentru orgă — Fugavariaţională..66 7.Passacaglia in do minor pentru orgă 72 8.Partita nr. II pentru violină solo — Chaconna 98 9.Variaţiunile Goldberg H6 10.Variaţiuni canonice asupra coralului „Vom Himmel hochdakomm’ichher*184 325 PARTEA 11 — RONDOUL I. ORIGINILE ŞI ALCATUIREA FORMELOR CU REFREN 195 II.ELEMENTE DE REFREN IN POEZIA ŞI MUZICA RELIGIOASA A EVULUI MEDIU EUROPEAN202 III.MUZICA LAICA MEDIEVALA ŞI PRIMELE RUDIMENTE ALE FORMEI DE RONDEAU 21: IV.FORME DE RONDOINEPOCADEAURAPOLIFONIEI 219 V. BAROCUL MUZICALEUROPEANŞISUPREMAŢIAREFRENULUI ...223 ANALIZE A.Rondouri pentru instrumente soliste cu coarde233 1.Partita nr. III pentru violină solo — Gavotte enRondeau 233 2.Suita nr. VI pentru violoncel solo — Gavotte II256 B.Rondouri pentru pian 263 3.Suita engleză nr. V in mi minor — Passepied (enRondeau) 263 4.Partita nr. II în do minor — Rondeau . 272 C.Rondou! concertant şi rondoul pentru orchestră284 5. Suita (Uvertura) nr. II în si minor pentru flaut, orchestră de coarde şi cla¬vecin — Rondeau 284 6.Concertul în mi major pentru violină şi orchestră de coarde — Rondeau (Final) 295 D.Rondoul vocal-simfonic 308 7.Johannespassion — Coro No. 67. 308 Consideraţiuni finale 319 Bibliografie 321 i.

    I Herman, Vasile

    1. Muzică (teorie muzicală)
    2. Germania
    3. Bach, Johann Sebastian (opera)

78(430) Bach, J.S.
929 Bach, J.S.
78.034.7(430)


299 __ $aFormele muzicale ale barocului în operele lui J. S. Bach Vol. 3 : Variațiunea. Rondoul
955 __ $a1
200 __ $aFormele muzicale ale barocului în operele lui J. S. Bach $hVol. 3 $fSigismund Toduță în colaborare cu Vasile Herman $iVariațiunea. Rondoul $bCarte tipărită
700 __ $aTODUŢĂ, SIGISMUND
701 __ $aHerman, Vasile
035 __ $a78(430)/B13T
675 __ $a78(430) Bach, J.S.
675 __ $a929 Bach, J.S.
675 __ $a78.034.7(430)
686 __ $a78/79
606 __ $aMuzică (teorie muzicală)
606 __ $aGermania
606 __ $aBach, Johann Sebastian (opera)
101 __ $arum
102 __ $aRomania
210 __ $aBucureşti $cMuzicală $d1978
215 __ $a327 p. $cn. muz., partituri, fig.
300 __ $aAbrev.
300 __ $aBibliogr. p. 321-324
330 __ $aCUPRINS Abreviaţiuni 5 Cuvînt ‘nainte PARTEA I — VARIAŢIUNEA Introducere 11 I.ASPECTE METODOLOGICE,ASPECTETEHNOLOGICE 14 —Coloratio-decoloratio . . 14 —Basso quasi ostinato 15 —Basso-ostinato 16 —Figura, figuraţia 18 —Figura motivică . 18 —Variaţiuneamelodică-ritmică-armonică-polifonică 19 —Imitaţia 19 —Canonul 20 —Fugheta şi fuga 22 II.ORIZONTUL MORFOLOGIC 23 —Double . 23 —Suita variaţională 24 —Fuga variaţională 25 —Canzona-sonata-ricercar-rondo variaţional 26 —- Variaţiune de coral —Partita 27 —Ground, follia, ciaconna, passacaglia28 ANALIZE 1.Suita engleza nr. VI in re minor pentru pian — Sarabanda-Double ....33 2.Uvertura In si minor — Poloneza-Double 39 3.Partita I în si minor pentru violină solo 45 4.Concertul pentru pian şi orchestră în re minor — P. II, Adagio ....53 5.Concertul italian — P. II. 59 6.Preludiul şi Fuga în mi bemol major pentru orgă — Fugavariaţională..66 7.Passacaglia in do minor pentru orgă 72 8.Partita nr. II pentru violină solo — Chaconna 98 9.Variaţiunile Goldberg H6 10.Variaţiuni canonice asupra coralului „Vom Himmel hochdakomm’ichher*184 325 PARTEA 11 — RONDOUL I. ORIGINILE ŞI ALCATUIREA FORMELOR CU REFREN 195 II.ELEMENTE DE REFREN IN POEZIA ŞI MUZICA RELIGIOASA A EVULUI MEDIU EUROPEAN202 III.MUZICA LAICA MEDIEVALA ŞI PRIMELE RUDIMENTE ALE FORMEI DE RONDEAU 21: IV.FORME DE RONDOINEPOCADEAURAPOLIFONIEI 219 V. BAROCUL MUZICALEUROPEANŞISUPREMAŢIAREFRENULUI ...223 ANALIZE A.Rondouri pentru instrumente soliste cu coarde233 1.Partita nr. III pentru violină solo — Gavotte enRondeau 233 2.Suita nr. VI pentru violoncel solo — Gavotte II256 B.Rondouri pentru pian 263 3.Suita engleză nr. V in mi minor — Passepied (enRondeau) 263 4.Partita nr. II în do minor — Rondeau . 272 C.Rondou! concertant şi rondoul pentru orchestră284 5. Suita (Uvertura) nr. II în si minor pentru flaut, orchestră de coarde şi cla¬vecin — Rondeau 284 6.Concertul în mi major pentru violină şi orchestră de coarde — Rondeau (Final) 295 D.Rondoul vocal-simfonic 308 7.Johannespassion — Coro No. 67. 308 Consideraţiuni finale 319 Bibliografie 321 i
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 599363 / 599363 AV Împrumut Da 78(430)
Gestiune Regim imprumut Ex. Acțiune
AV Împrumut 1

Disponibile: 1

Lăsați un comentariu