Titlu | |
Titlu | Formele muzicale ale barocului în operele lui J. S. Bach Vol. 3 : Variațiunea. Rondoul |
[nedefinit] | 1 |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Formele muzicale ale barocului în operele lui J. S. Bach |
Numărul părţii | Vol. 3 |
Prima menţ. de resp. | Sigismund Toduță în colaborare cu Vasile Herman |
Numele părţii | Variațiunea. Rondoul |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | TODUŢĂ, SIGISMUND |
Nume de persoană / resp. intelectuală alternativă | |
Autor alternativ | Herman, Vasile |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | 78(430)/B13T |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 78(430) Bach, J.S. |
929 Bach, J.S. | |
78.034.7(430) | |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 78/79 |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | Muzică (teorie muzicală) |
Germania | |
Bach, Johann Sebastian (opera) | |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Ţara de publicare sau producţie | |
Ţara de publicare | Romania |
Publicare, distribuţie | |
Loc publicare | Bucureşti |
Editura | Muzicală |
Data publicării | 1978 |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 327 p. |
Alte detalii fizice | n. muz., partituri, fig. |
Notă generală | |
Textul notei | Abrev. |
Bibliogr. p. 321-324 | |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | CUPRINS Abreviaţiuni 5 Cuvînt ‘nainte PARTEA I — VARIAŢIUNEA Introducere 11 I.ASPECTE METODOLOGICE,ASPECTETEHNOLOGICE 14 —Coloratio-decoloratio . . 14 —Basso quasi ostinato 15 —Basso-ostinato 16 —Figura, figuraţia 18 —Figura motivică . 18 —Variaţiuneamelodică-ritmică-armonică-polifonică 19 —Imitaţia 19 —Canonul 20 —Fugheta şi fuga 22 II.ORIZONTUL MORFOLOGIC 23 —Double . 23 —Suita variaţională 24 —Fuga variaţională 25 —Canzona-sonata-ricercar-rondo variaţional 26 —- Variaţiune de coral —Partita 27 —Ground, follia, ciaconna, passacaglia28 ANALIZE 1.Suita engleza nr. VI in re minor pentru pian — Sarabanda-Double ....33 2.Uvertura In si minor — Poloneza-Double 39 3.Partita I în si minor pentru violină solo 45 4.Concertul pentru pian şi orchestră în re minor — P. II, Adagio ....53 5.Concertul italian — P. II. 59 6.Preludiul şi Fuga în mi bemol major pentru orgă — Fugavariaţională..66 7.Passacaglia in do minor pentru orgă 72 8.Partita nr. II pentru violină solo — Chaconna 98 9.Variaţiunile Goldberg H6 10.Variaţiuni canonice asupra coralului „Vom Himmel hochdakomm’ichher*184 325 PARTEA 11 — RONDOUL I. ORIGINILE ŞI ALCATUIREA FORMELOR CU REFREN 195 II.ELEMENTE DE REFREN IN POEZIA ŞI MUZICA RELIGIOASA A EVULUI MEDIU EUROPEAN202 III.MUZICA LAICA MEDIEVALA ŞI PRIMELE RUDIMENTE ALE FORMEI DE RONDEAU 21: IV.FORME DE RONDOINEPOCADEAURAPOLIFONIEI 219 V. BAROCUL MUZICALEUROPEANŞISUPREMAŢIAREFRENULUI ...223 ANALIZE A.Rondouri pentru instrumente soliste cu coarde233 1.Partita nr. III pentru violină solo — Gavotte enRondeau 233 2.Suita nr. VI pentru violoncel solo — Gavotte II256 B.Rondouri pentru pian 263 3.Suita engleză nr. V in mi minor — Passepied (enRondeau) 263 4.Partita nr. II în do minor — Rondeau . 272 C.Rondou! concertant şi rondoul pentru orchestră284 5. Suita (Uvertura) nr. II în si minor pentru flaut, orchestră de coarde şi cla¬vecin — Rondeau 284 6.Concertul în mi major pentru violină şi orchestră de coarde — Rondeau (Final) 295 D.Rondoul vocal-simfonic 308 7.Johannespassion — Coro No. 67. 308 Consideraţiuni finale 319 Bibliografie 321 i |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 599363 / 599363 | AV | Împrumut | Da | 78(430) |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
AV | Împrumut | 1 |
|