Fundamenta paedagogiae : [culegere de studii] vol. 2

Editura Editura Didactică şi Pedagogică chat
Loc publicare Bucureşti
An 1970
Subiect Pedagogie chat
Note Rezumate în limba engleză.
Bibiogr. la sf. de cap.

37/F97; C.III.7315

    Fundamenta paedagogiae : [culegere de studii] / sub redacția prof. univ. dr. doc. D. Todoran, conf. univ. dr. G. Văideanu ; coordonarea științifică: prof. univ. dr. P. Apostol.- Bucureşti : Editura Didactică şi Pedagogică , 1970.
    316 p. : fig., tab..- (Ministerul Învăţămîntului).    
    Rezumate în limba engleză.
    Bibiogr. la sf. de cap.
    Cuprins Secţiunea întîi. Obiectul şi categoriile pedagogiei / 5 D. TODORAN, Previziunea ştiinţifică în pedagogie / 7 N. APOSTOLESCU, Legitatea în pedagogie / 22 C. RUSU, Subiectul şi obiectul educaţiei / 33 E.CONSTANTINESCU, Învățămîntul formativ şi sensul lui contemporan / 48 ŞT. BÂRSÂNESCU, G. VAlDEANU, Pedagogia învățămîntului superior / cerințe şi perspective / 67 L. ŢOPA, Raportul dintre învățământul tineretului şi al adulţilor / 75 P. CARAVIA, Metaeducația, dimensiune distinctă a procesului educaţional / 104 C. CUCIUC, Orientări în definirea pedagogiei ca ştiinţă / 124 Secţiunea a doua. Probleme de metodologie a cercetării: pedagogia şi ştiintele înrudite / 137 P. APOSTOL, Metodologice: Modelarea acţiunii educaţionale / 138 M. GOLU, V. ŞTEFANESCU, Specificul şi cerinţele experimentului psihopedagogic / 149 O. NEAMŢU, Cercetarea sociologică - factor al eficienței educaţiei şi învătămîntului în lumina şcolii sociale de la Bucureşti / 167 I. ANTOHI, Obiectul şi sarcinile ştiinţei educaţiei comparate. Puncte de vedere actuale / 185 V. SĂHLEANU, Despre problematica şi metodologia educaţiei sexuale a tineretului / 208 Secţiunea a treia. Probleme şcolare în lumina pedagogiei generale / 219 D.MUSTER, Norma docimologică / 220 S. GERNICHEVICI Personalitatea profesorului / 239 A. GHEŢEA-NEGULESCU, Reuşita şcolară - indicator al eficienței învătămîntului / 260 B. GRIGORIU, O. ŞAFRAN, Natura şi limitele analogiei dintre cunoaşterea ştiinţifică şi cea din învătământ / 279 REZUMATE / 293.

    I Todoran, D.(redactor)
    II Vaideanu, G.(redactor)
    III Apostol, P.(coordonator)

    1. Pedagogie

371(082)
37(498)


299 __ $aFundamenta paedagogiae : [culegere de studii] vol. 2
920 __ $a32005
975 __ $a371 $a(082) $a37 $a(498)
200 __ $aFundamenta paedagogiae $e[culegere de studii] $hvol. 2 $fsub redacția prof. univ. dr. doc. D. Todoran, conf. univ. dr. G. Văideanu $gcoordonarea științifică: prof. univ. dr. P. Apostol $bCarte tipărită
702 __ $4redactor $aTodoran, D.
702 __ $4redactor $aVaideanu, G.
702 __ $4coordonator $aApostol, P.
035 __ $a37/F97
035 __ $aC.III.7315
675 __ $a371(082)
675 __ $a37(498)
686 __ $a37
606 __ $aPedagogie
101 __ $arum
102 __ $aRomania
210 __ $aBucureşti $cEditura Didactică şi Pedagogică $d1970
215 __ $a316 p. $cfig., tab.
225 __ $aMinisterul Învăţămîntului
300 __ $aRezumate în limba engleză.
300 __ $aBibiogr. la sf. de cap.
330 __ $aCuprins Secţiunea întîi. Obiectul şi categoriile pedagogiei / 5 D. TODORAN, Previziunea ştiinţifică în pedagogie / 7 N. APOSTOLESCU, Legitatea în pedagogie / 22 C. RUSU, Subiectul şi obiectul educaţiei / 33 E.CONSTANTINESCU, Învățămîntul formativ şi sensul lui contemporan / 48 ŞT. BÂRSÂNESCU, G. VAlDEANU, Pedagogia învățămîntului superior / cerințe şi perspective / 67 L. ŢOPA, Raportul dintre învățământul tineretului şi al adulţilor / 75 P. CARAVIA, Metaeducația, dimensiune distinctă a procesului educaţional / 104 C. CUCIUC, Orientări în definirea pedagogiei ca ştiinţă / 124 Secţiunea a doua. Probleme de metodologie a cercetării: pedagogia şi ştiintele înrudite / 137 P. APOSTOL, Metodologice: Modelarea acţiunii educaţionale / 138 M. GOLU, V. ŞTEFANESCU, Specificul şi cerinţele experimentului psihopedagogic / 149 O. NEAMŢU, Cercetarea sociologică - factor al eficienței educaţiei şi învătămîntului în lumina şcolii sociale de la Bucureşti / 167 I. ANTOHI, Obiectul şi sarcinile ştiinţei educaţiei comparate. Puncte de vedere actuale / 185 V. SĂHLEANU, Despre problematica şi metodologia educaţiei sexuale a tineretului / 208 Secţiunea a treia. Probleme şcolare în lumina pedagogiei generale / 219 D.MUSTER, Norma docimologică / 220 S. GERNICHEVICI Personalitatea profesorului / 239 A. GHEŢEA-NEGULESCU, Reuşita şcolară - indicator al eficienței învătămîntului / 260 B. GRIGORIU, O. ŞAFRAN, Natura şi limitele analogiei dintre cunoaşterea ştiinţifică şi cea din învătământ / 279 REZUMATE / 293
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 577952 / 577952 K Împrumut la sala de lectură Da 37
2. 87063 / 87063 L Împrumut Da 37
Gestiune Regim imprumut Ex. Acțiune
K Împrumut la sala de lectură 1
L Împrumut 1

Disponibile: 2

Lăsați un comentariu