Titlu | |
Titlu | Fundamenta paedagogiae : [culegere de studii] vol. 2 |
Titlu procesat (cu articole nehot. postfixate) | |
Titlu | 32005 |
Indici CZU | |
Indice de bază CZU | 371 |
(082) | |
37 | |
(498) | |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Fundamenta paedagogiae |
Alte informaţii la titlu | [culegere de studii] |
Numărul părţii | vol. 2 |
Prima menţ. de resp. | sub redacția prof. univ. dr. doc. D. Todoran, conf. univ. dr. G. Văideanu |
Urm. menţ. de responsabilitate | coordonarea științifică: prof. univ. dr. P. Apostol |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Nume de persoană / resp. intelectuală secundară | |
Cod de legătură | redactor |
Autor secundar | Todoran, D. |
Cod de legătură | redactor |
Autor secundar | Vaideanu, G. |
Cod de legătură | coordonator |
Autor secundar | Apostol, P. |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | 37/F97 |
C.III.7315 | |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 371(082) |
37(498) | |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 37 |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | Pedagogie |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Ţara de publicare sau producţie | |
Ţara de publicare | Romania |
Publicare, distribuţie | |
Loc publicare | Bucureşti |
Editura | Editura Didactică şi Pedagogică |
Data publicării | 1970 |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 316 p. |
Alte detalii fizice | fig., tab. |
Serii | |
Titlul seriei | Ministerul Învăţămîntului |
Notă generală | |
Textul notei | Rezumate în limba engleză. |
Bibiogr. la sf. de cap. | |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | Cuprins Secţiunea întîi. Obiectul şi categoriile pedagogiei / 5 D. TODORAN, Previziunea ştiinţifică în pedagogie / 7 N. APOSTOLESCU, Legitatea în pedagogie / 22 C. RUSU, Subiectul şi obiectul educaţiei / 33 E.CONSTANTINESCU, Învățămîntul formativ şi sensul lui contemporan / 48 ŞT. BÂRSÂNESCU, G. VAlDEANU, Pedagogia învățămîntului superior / cerințe şi perspective / 67 L. ŢOPA, Raportul dintre învățământul tineretului şi al adulţilor / 75 P. CARAVIA, Metaeducația, dimensiune distinctă a procesului educaţional / 104 C. CUCIUC, Orientări în definirea pedagogiei ca ştiinţă / 124 Secţiunea a doua. Probleme de metodologie a cercetării: pedagogia şi ştiintele înrudite / 137 P. APOSTOL, Metodologice: Modelarea acţiunii educaţionale / 138 M. GOLU, V. ŞTEFANESCU, Specificul şi cerinţele experimentului psihopedagogic / 149 O. NEAMŢU, Cercetarea sociologică - factor al eficienței educaţiei şi învătămîntului în lumina şcolii sociale de la Bucureşti / 167 I. ANTOHI, Obiectul şi sarcinile ştiinţei educaţiei comparate. Puncte de vedere actuale / 185 V. SĂHLEANU, Despre problematica şi metodologia educaţiei sexuale a tineretului / 208 Secţiunea a treia. Probleme şcolare în lumina pedagogiei generale / 219 D.MUSTER, Norma docimologică / 220 S. GERNICHEVICI Personalitatea profesorului / 239 A. GHEŢEA-NEGULESCU, Reuşita şcolară - indicator al eficienței învătămîntului / 260 B. GRIGORIU, O. ŞAFRAN, Natura şi limitele analogiei dintre cunoaşterea ştiinţifică şi cea din învătământ / 279 REZUMATE / 293 |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 577952 / 577952 | K | Împrumut la sala de lectură | Da | 37 | |
2. | 87063 / 87063 | L | Împrumut | Da | 37 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
K | Împrumut la sala de lectură | 1 |
|
L | Împrumut | 1 |
|