Editura | Didactică şi Pedagogică chat |
Loc publicare | Bucureşti |
An | 1975 |
Subiect | Subiect (psihologie) |
Învăţământ chat | |
Psihologia educaţiei chat | |
Învăţare (psihologie) chat | |
Antologie (t) chat | |
Note | Donaţie CICOARE TRAIAN (Nr.inv. 465078) |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | 159.9/S93 |
C.II.3203 | |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Studii de psihologia învăţării |
Alte informaţii la titlu | Teorie şi metodă în elaborarea acţiunilor mintale |
Publicare, distribuţie | |
Loc publicare | Bucureşti |
Editura | Didactică şi Pedagogică |
Data publicării | 1975 |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 268p. |
Serii | |
Titlul seriei | Pedagogia secolului XX |
Titlu | |
Titlu | Studii de psihologia învăţării : Teorie şi metodă în elaborarea acţiunilor mintale |
Notă generală | |
Textul notei | Donaţie CICOARE TRAIAN (Nr.inv. 465078) |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | Subiect (psihologie) |
Învăţământ | |
Psihologia educaţiei | |
Învăţare (psihologie) | |
Antologie (t) | |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 159.953 |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 159.9/S93 |
Nume de persoană / resp. intelectuală secundară | |
Autor secundar | Galperin P. I. |
Talîzina N. F. | |
Salmina N. G. | |
Cod de legătură | prefaţă |
Autor secundar | Galperin Piotr Iakovlevici |
Cod de legătură | coautor |
Autor secundar | Galperin P. I. |
Cod de legătură | coautor |
Autor secundar | Talîzina N. F. |
Cod de legătură | coautor |
Autor secundar | Salmina N. G. |
Cod de legătură | traducere |
Autor secundar | Nicola Grigore |
Titlu procesat (cu articole nehot. postfixate) | |
Titlu | 60813 |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 465078 / 465078 | K | Împrumut | Da | 159.9 | |
2. | 127740 / 127740 | L | Împrumut | Da | 159.9 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
K | Împrumut | 1 |
|
L | Împrumut | 1 |
|