| Autor | DAMOUR, LISA chat |
| Editura | Herald chat |
| Loc publicare | Bucureşti |
| An | 2024 |
| Subiect | Psihologia adolescentului chat |
| Emoţie (psihologie) chat | |
| Inteligenţă emoţională chat | |
| ISBN | 9786306550821 |
| Note | Note |
| Titlu | |
| Titlu | Viața emoțională a adolescenților : cum să creștem tineri capabili să comunice deschis, competenți și plini de compasiune |
| [nedefinit] | 1 |
| Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
| Titlu | Viața emoțională a adolescenților |
| Alte informaţii la titlu | cum să creștem tineri capabili să comunice deschis, competenți și plini de compasiune |
| Prima menţ. de resp. | Lisa Damour |
| Urm. menţ. de responsabilitate | traducere din limba engleză: Mihaela Olinescu |
| Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
| Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
| Autor principal | DAMOUR, LISA |
| Nume de persoană / resp. intelectuală secundară | |
| Autor secundar | Olinescu, Mihaela |
| Cod de legătură | traducător |
| ISBN | |
| Număr ISBN | 9786306550821 |
| Alt sistem de control al numerelor | |
| Cotă | 159.9/D13 |
| C.II.46272 | |
| Număr (indice) CZU | |
| Număr (indice) CZU | 159.922.8:159.942 |
| Alte clasificări | |
| Alte clasificări - Numărul clasei | 1 |
| Vedetă de subiect ca subiect | |
| Subiect | Psihologia adolescentului |
| Emoţie (psihologie) | |
| Inteligenţă emoţională | |
| Limba resursei | |
| Limba textului | rum |
| Ţara de publicare sau producţie | |
| Ţara de publicare | Romania |
| Publicare, distribuţie | |
| Loc publicare | Bucureşti |
| Editura | Herald |
| Data publicării | 2024 |
| Descriere fizică | |
| Desemnarea specifica a mat. | 278 p. |
| Notă generală | |
| Textul notei | Note |
| Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1. | 616433 / 616433 | F1 | Împrumut | Da | 159.9 | |
| 2. | 616432 / 616432 | A | Împrumut | Da | 159.9 | |
| 3. | 616431 / 616431 | L | Împrumut la sala de lectură | Da | 159.9 |
| Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
|---|---|---|---|
| A | Împrumut | 1 |
|
| F1 | Împrumut | 1 |
|
| L | Împrumut la sala de lectură | 1 |
|