Editura | Polirom chat |
Loc publicare | Iaşi |
An | 2003 |
Subiect | Violenţă în familie (psihopatologie) |
Violenţă (pe micul şi marele ecran) chat | |
Violenţă în mediul şcolar chat | |
Violenţă (psihologie) chat | |
Limbaj violent chat | |
Psihologie socială chat | |
ISBN | 9736812618 |
Note | Bibliografie la sfârşitul capitolelor |
ISBN | |
Număr ISBN | 9736812618 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | 30/31 |
C.III.6346 | |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Violenţa |
Alte informaţii la titlu | Aspecte psihosociale |
Publicare, distribuţie | |
Loc publicare | Iaşi |
Editura | Polirom |
Data publicării | 2003 |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 336p. |
Serii | |
Titlul seriei | Psihologie aplicată |
Titlu | |
Titlu | Violenţa : Aspecte psihosociale |
Notă generală | |
Textul notei | Bibliografie la sfârşitul capitolelor |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | Violenţă în familie (psihopatologie) |
[nedefinit] | 139-157 |
Subiect | Violenţă (pe micul şi marele ecran) |
[nedefinit] | 179-189 |
Subiect | Violenţă în mediul şcolar |
[nedefinit] | 73-95 |
Subiect | Violenţă (psihologie) |
[nedefinit] | 47-59 |
Subiect | Limbaj violent |
[nedefinit] | 223-229 |
Subiect | Psihologie socială |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 316.613.43 |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 30/31 |
Nume de persoană / resp. intelectuală secundară | |
Cod de legătură | coordonator |
Autor secundar | Ferreol Gilles |
Cod de legătură | coordonator |
Autor secundar | Neculau Adrian |
Cod de legătură | prefaţă |
Autor secundar | Neculau Adrian |
Titlu procesat (cu articole nehot. postfixate) | |
Titlu | 91974 |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 419678 / 419678 | A | Împrumut | Da | 30/31 | |
2. | 419677 / 419677 | L | Împrumut | Da | 30/31 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
A | Împrumut | 1 |
|
L | Împrumut | 1 |
|